به نظر می‌رسد که انتقال ملی پوش ایران به لیگ برتر در حال حاضر به بن‌بست رسیده است.

ميثاقي

به گزارش همشهری آنلاین محمد حسین میثاقی، مجری برنامه "فوتبال برتر"، دیشب در برنامه خود اعلام کرد که انتقال علی قلی‌زاده به تیم فوتبال پرسپولیس به دلایل مختلف منتفی شده است. بر اساس گفته‌های میثاقی، باشگاه لخ پوزنان به دلیل عدم تمایل به فروش این بازیکن، مبلغ رضایت‌نامه‌ای را تعیین کرده که عملاً مانع از انجام این انتقال شده است.

همچنین، باید به این نکته اشاره کرد که قلی‌زاده در دو بازی اخیر خود برای لخ پوزنان درخشیده و نمایش‌های خوبی ارائه داده است. این عملکرد برجسته نقش مهمی در تصمیم باشگاه لخ پوزنان برای حفظ این بازیکن ایفا کرده است.

حالا به نظر می‌رسد که انتقال این بازیکن به لیگ برتر ایران در حال حاضر به بن‌بست رسیده و باید منتظر ماند تا ببینیم باشگاه پرسپولیس در آینده چه تصمیماتی اتخاذ خواهد کرد.

کد خبر 877205

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    17 10
    اینم شده قضیه عزت اللهی که هرسال به چند تیم لینک میشه آخرشم نمیاد.حالا باید سریع و مخفیانه یه مهاجم خارجی کار در بیار بگیرین.
  • داود اس اسی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    10 10
    وقتی میگوییم بعضی از مجریان علنا دارن برای لنگیا دست و پا میزنند باید ببینید اونا مثل یک دلال چه زحمتی براش میکشند که نیامدن یک بازیکن را به عنوان خبر بد حساب میکنند اینا که فعالیت اونا هست پس ببینید در پشت پرده که چه خدمتی براشون میکنند و باید اینارو بدونند که همیشه حق به حقدار میرسد و حتی پیشکسوت اونا هم به غیر از چند نفر بی اطلاع از حقه بازی سر دستهاشون از این تیم رو برگرداندن . و فقط علی مانده و حوضش که بالاخره گند اونم گرچه پیر شده در میاد که از همین دلال و نمایشگاهی برای خودش امپراطوری ساخته .؟؟
    • محمد IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
      8 10
      ما که نفهمیدیم کی قراره حق به حق دار متوهم برسه، بس کنید دیگه تیم شما رو امیر قلعه از هم پاشید و دیگه استقلال اون نسل طلاییش پراکنده شدند و وقتی حسابی پیر شدند برگشتند و چندین سال با پرسپولیس جوان و یک دست با کمترین تغییرات طرف شدند و شکست خوردند اگر هم بازنده ای، سعی کن بازنده خوبی باشی نه بازنده متوهم، الان همین پراکنده شدن تیم ما اتفاق افتاده و کی قراره دوباره تیم بشه خدا داند و برای ما هم پیش اومده و دیگه تامام
  • سرباز وطن IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    7 6
    شد شد نشد نشد دمش گرم قلی زاده هم نشد بی خیال،هستن کسانی که بیان و کارو هم تو لیگ داخلی هم تو آسیا دربیارن
  • رضا IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    3 2
    متأسفم برای یه مشت کیسه کش لنگی که اینقدر بیشعورن عملا صدها بار کلاه سرشون میذارن ولی نمی‌فهمن پشت پرده چه خبره از کیسه کشا که مشکلات داخلی رو گردن زمین و زمان میندازن همه رو مقصر میدونن غیر از خودشون الان همیشه جر زنی کردن که دیگه از پر رویی نمونده بگن کریم باقری و علی دابی هم استقلالین لنگیا هم یکی ازشون جدا بشه همه جور فحشش میدن هیچ کدوم هم نمی‌فهمن که به عده نونشون تو به هم انداختن طرفدارا س خودتون عاقل باشید اخلاق اونی نیس که مال شماست
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
    1 1
    میساکی ... دائم از استقلال و نقش وار تو برنامه صحبت کرد از بس سوزش داشته